ВІТАЮ ВАС НА СТОРІНКАХ СВОГО БЛОГУ!

пʼятницю, 23 травня 2014 р.

НАПИШИ ЛИСТ ЗАХИСНИКУ



Саме під таким гаслом  цього тижня в  школі проходила акція. Учні нашого класу  написали п'ять  листів людям, які в тяжку годину боронять мир і спокій громадян України, незалежність нашої Батьківщини.  "Я хочу жити спокійно - в мирі та злагоді", пише Гончар Євген. Таке ж прохання висловлює і Хлепітько Анна: "Я хочу, щоб мої батьки і я жили під мирним небом..." "Нехай цей лист буде вам невеличкою згадкою про рідну домівку. Бережіть себе, захищайте країну і нас..." - а це цитата з листа Коваленко Анастасії. Ій вторить Руденко Вікторія, яка написала лист від імені всіх учнів третього класу: "Дуже вам вдячні за вашу мужність, терпіння, відвагу. Ми бажаємо вам витримки та перемоги". Вразив лист Щербаня Артура: "Звертаюся з великим проханням і закликом про допомогу... У мене щаслива родина, школа, яка дає мені знання, та друзі. Я не хочу, щоб все це обірвалося в одну мить.Залишається одна надія на тебе, на твою мужність. відвагу, непохитну віру у щасливе майбутнє нашої країни. Хай береже тебе Господь..."
Спасибі, вам, діти, за такі чудові слова підтримки. 

Немає коментарів:

Дописати коментар