Якщо, розв’язуючи рівняння в межах десяти, учень може вгадати невідоме, то в межах сотні це зробити важче. У цьому діапазоні, як правило, потрібно виконати дію з відомими числами, щоб знайти невідоме. Таким чином, в даній вправі закріплюється вміння вибирати дію для розв’язання, керуючись логікою мислення: ціле знаходимо додаванням, а частину - відніманням. До вашої уваги -
Блог Величко Людмили Олександрівни, вчителя початкових класів Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів /// с.м.т. Чернігівка Запорізької області
Сторінки
- Головна
- Карта блогу
- Резюме
- Життя класу
- Мої випускники. 2019р.
- Мої випускники. 2015р
- Фоторепортаж подій
- НУШ -1
- Дистанційне навчання
- Вивчаємо українську
- Методична скарбниця
- Авторські уроки та виховні заходи
- Самоосвіта учнів
- Тестові завдання
- Для допитливих
- Вмілі рученята
- Для розумників та розумничок
- Для вас, батьки
- Досягнення моїх учнів
- Права дитини
- Безпека життя дитини
- Світ моїх захоплень
Немає коментарів:
Дописати коментар